Rate this post

Reklama kinowa

Któż z nas nie lubi chodzić do kina. Możliwość obejrzenia na dużym ekranie ulubionego filmu czy nowości, która dopiero jest w naszym kraju dostępna sprawia, że bardzo często jesteśmy gośćmi różnych kompleksów kinowych. Co ciekawe w ostatnim czasie łatwo daje się zauważyć, że większość kinomaniaków przychodzi na seans kilka minut po jego rozpoczęciu. Dlaczego się tak dzieje? Z pewnością z uwagi na dość nachalne i trwające przynajmniej piętnaście minut bloki reklamowe. Wiadomo, że spoty reklamowe otaczają nas z każdej strony. Wielu z nas chciałoby by kino było miejscem, w którym nie jesteśmy narażeni na tego typu akcje promocyjne. Reklama kinowa tak naprawdę niczym nie różni się od tej telewizyjnej czy internetowej. No może poza wielkością nośnika, na którym jest odtwarzana. Bardzo ważne jest też to, że oprócz typowych bloków reklamowych w kinach promowane są filmy, które dopiero mają wejść na kinowe ekrany. Dzięki wcześniejszemu poinformowaniu kinomaniaka o takiej ofercie istnieje większa szansa, że zainteresuje się tą produkcją.